تولید و سفارش هارد باکس

قیمت جعبه بردگیم
خانه » تولید و سفارش هارد باکس

تولید و سفارش انواع جعبه سخت یا هارد باکس، جعبه سخت یا هارد باکس بهترین نوع بسته بندی برای هر کالایی می باشد. این جعبه ها به دلیل بالا بودن استحکام، دوام و همچنین ظاهر زیبا و کیفیت بالا، از محبوبیت بسیار بالایی در بین مردم برخوردارند. با توجه به نوع کالا، هر شخص می تواند جعبه سخت خاص خود را سفارش دهد. از آنجایی که در تولید جعبه سخت هیچ محدودیتی وجود ندارد، این جعبه ها را می توان با هر عرض، طول و ارتفاع تولید کرد. همچنین به دلیل بالا بودن تعداد مدل های قابل تولید در جعبه سخت، هیچ محدودیتی از نظر تولید مدل و تنوع وجود ندارد. تولید هارد باکس و جعبه سخت در تعداد پایین برای هر تولیدی امکان پذیر نیست.

Table of Contents

هاردباکس یا جعبه سخت چیست؟

همانطور که از اسم این سبک جعبه مشخص هست هارد باکس جعبه ای با استحکام زیاد می باشد که از یک لایه مقوای ضخیم و لایه ای کاغذی به عنوان روکش تشکیل می شود.

هارد باکس را میتوان در مدل های در و زیر،مگنتی، کشویی ،یقه ای (سه تیکه) و … تولید و برای بسته بندی اجناسی همچون تبلت و گوشی، ست چرم، شکلات، سررسید، برد گیم، عطر و ادکلن و … استفاده کرد.

تولید هارد باکس یا جعبه سخت

تمام مراحل تولید جعبه سخت (هارد باکس) مقوایی نظیر طراحی جعبه، بسته بندی لوکس، جعبه های کارتنی لوکس و جعبه سخت با استفاده از دستگاه های مدرن میباشد.

برای بسته بندی انواع مواد از مقوا و جعبه های مختلف استفاده می شود. این نوع جعبه ها با متریال مختلف و با کیفیت های گوناگون در دسترس قرار دارند. با این حال هارد باکس یا جعبه سخت به عنوان یکی از مقواهایی که برای بسته بندی به کار می رود از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. علاوه بر مقاوم بودن این نوع جعبه مقوایی، زیبایی و لوکس بودن آن نیز مورد توجه قرار می گیرد.

هارد باکس با تشکیل شدن از چند لایه مقوا دارای ظاهری زیبا، ظریف و تجمل گرا بوده و برای بسته بندی انواع جواهرات، عطر و ادکلن، وسایل الکترونیک و مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. شرایط تولید جعبه فانتزی به گونه ‌ای است که از آن برای محصولات گران قیمت و کادویی و لوکس به عنوان بهترین گزینه یاد می شود.

علی رغم شرایط بسیار مناسب و کیفیت بالایی که هارد باکس دارد، برای تولید آن هزینه ‌های زیادی پرداخت نخواهد شد. با این حال حس خوبی که افراد به هنگام خرید وسایل و قرار دادن آن ها در هارد باکس به دست می ‌آورند موجب شده که امروزه مشتریان بسیاری روی به انتخاب این نوع جعبه بیاورند.

چنانچه قصد اهدای کادو یا خرید وسایل لوکس را دارید توصیه ما به شما استفاده از جعبه سخت به عنوان جعبه محصول خریداری شده خواهد بود. ما در پارس پکینگ با بهره مندی از انواع هارد باکس به صورت مکانیزه این محصولات را به شما ارائه می دهیم.

همه نکاتی که در مورد تولید جعبه سخت و سفارش جعبه سخت باید بدانید

امروزه با گسترش دنیای تکنولوژی، بسیاری از افراد متمایل به خرید آنلاین هستند. در این نوشته قصد داریم به معرفی یکی از سایت‌هایی بپردازیم که اقدام به تولید جعبه سخت می‌کند. سایت https://parspacking.com/ یکی از بهترین تولید کننده‌های جعبه سخت در ایران است. شما می‌توانید ۲۴ ساعته و بدون هیچ محدودیتی اقدام به سفارش جعبه سخت و خرید آنلاین کنید. آن را درب منزلتان تحویل بگیرید، به همین راحتی.

جعبه سخت همان طور که از اسمش نیز پیداست از سختی و ضخامت بیشتری در برابر ضربه، حرارت و آسیب‌های محیطی برخوردار است. از این نوع جعبه برای نگه‌داری کالاهای حساس استفاده می‌شود که نیازمند محیطی امن و ضدضربه برای نگه‌داری هستند. برای مثال وسایل الکترونیکی نظیر تلفن همراه و لوازم جانبی آن و …

اما استفاده از این جعبه سخت محدود به نگه‌داری از ابزارآلات حساس مانند تلفن همراه ختم نمی‌شود. سفارش جعبه سخت توسط افرادی که قصد کادو دادن به دوستان و عزیزانشان را دارند نیز انجام می‌شود. شاید خود جعبه در کادو دادن و استفاده‌ای که آن فرد از کادوی شما می‌کند تاثیر زیادی نداشته باشد اما اگر اهل تجملات و زرق و برق و هیجان بیشتر هستید، یک جعبه سخت مناسب تمام آن چیزی است که برای تکمیل خوش ذوقی خود به آن نیاز دارید.

ویژگی و مزایا جعبه سخت

همانگونه که عنوان کردیم این نوع جعبه مقوایی با ویژگی های فوق ‌العاده ای که دارد بهترین گزینه برای خریدهای خاص محسوب می شود. مقاومت و ماندگاری بسیار بالای جعبه سخت نسبت به سایر جعبه های مقوایی موجب شده که بهترین گزینه برای استفاده باشد.

همانگونه که می دانید وسایل لوکس و گران قیمت مانند ساعت، عطر و ادکلن و جواهرات نیاز به محافظت تمام عیار خواهند داشت. با این وجود این نوع جعبه مقوایی به بهترین شکل موجب حفظ امنیت محصول خریداری شده توسط شما خواهد شد.

از دیگر ویژگی های هارد باکس می توان به بهره‌ مندی از ظاهری ساده و در عین حال جذاب و لوکس اشاره کرد. جعبه خریداری شده با احساس لمس لذت بخش به افراد حس فوق ‌العاده خواهد بخشید.

با کیفیت ترین هارد باکس یا جعبه سخت در پارس پیکینگ
با کیفیت ترین هارد باکس یا جعبه سخت

همواره تاکید می شود برای تبلیغات بهتر و گسترش برند، استفاده از جعبه های شیک و مدرن می تواند بسیار موثر باشد. به همین علت خرید محصولات و قرار گرفتن آن ها در هاردباکس موجب می ‌شود که نسبت به کیفیت محصول خریداری شده تصور بهتری داشته باشیم.

شرایط تولید جعبه سخت به گونه ‌ای است که شما به راحتی می توانید برجستگی های متعدد، تصاویر مد نظر و طرح ‌های مختلف خود را بر روی آن ها اضافه نمایید. در عین حال ساختار این نوع جعبه به گونه ای است که شما می توانید خاصیت مغناطیسی را به آن وارد کنید و از آن استفاده نمایید.

کدام صنایع از جعبه سخت یا هارد باکس استفاده می کنند؟

همان گونه که عنوان کردیم در شرایط مختلف و برای خرید محصولات گوناگون می توان از این نوع جعبه مقوایی استفاده نمود. با این حال از جمله مهمترین صنایعی که روی به استفاده از جعبه سخت آورده اند می توان به شرکت های آرایشی و بهداشتی اشاره کرد. عطر و ادکلن ها برای نگهداری و هدیه دادن نیاز به جعبه های خاص خواهند داشت. به همین علت این جعبه ها به عنوان ایده ‌آل ترین گزینه همواره مورد توجه افراد در این زمینه قرار دارند.

از دیگر صنایعی که روی به استفاده از جعبه سخت آورده می‌ توان به فروشگاه‌ های کیف و کفش و پوشاک اشاره کرد. صنایع الکترونیک مانند فروش ساعت های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و موبایل و سایر وسایل الکترونیکی نیز به شکل گسترده از هاردباکس استفاده می کنند. برای قرار دادن عینک آفتابی و طبی در این نوع جعبه نیز به راحتی می توان اقدام نمود.

از دیگر مشاغلی که هارد باکس در آن  به عنوان مهم ‌ترین جعبه محصول شناخته می ‌شود می ‌توان به فروشگاه ‌های جواهرات و زیورآلات اشاره کرد. محصولات کادویی و همچنین محصولات لوکس صادراتی نیز باید با قرار گرفتن در جعبه های خاص به کاربران ارائه شوند. امروزه بسته بندی مواد غذایی مانند شکلات نیز با استفاده از این نوع جعبه انجام می پذیرد. در کنار تمام این موارد می ‌توان به استفاده از جعبه سخت در فروشگاه های الکتریکی جهت قرار دادن محصولات روشنایی و نور اشاره کرد.

چنانچه قصد خرید عمده هاردباکس را دارید می توانید از محصولات ما در پارس پکینگ استفاده کنید. ما در این مجموعه با ارائه انواع جعبه هارد باکس با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به شما خدمات خود را ارائه می دهیم.

از جعبه سخت یا هارد باکس چه استفاده هایی میشود؟

هارد باکس با تشکیل شدن از چند لایه مقوا دارای ظاهری زیبا، ظریف و تجمل گرا بوده و برای بسته بندی انواع جواهرات، عطر و ادکلن، وسایل الکترونیک و مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

  ‌‌طراحی و ساخت جعبه شکلات با کیفیت
چند نوع هارد باکس وجود دارد؟

هارد باکس ها انواع مختلفی دارند این محصولات در شکل ها و اندازه های متنوعی ساخته می شوند. از جمله انواع هارد باکس ها می توان به هارد باکس مگنتی، سه تکه، جعبه کشویی اشاره نمود که هر کدام از آن ها بر اساس ساختار برای یک نوع کالا بکار برده می شوند.

جعبه سخت یا هارد باکس چه ویژگی هایی دارد؟

هارد باکس ظاهری ساده و در عین حال جذاب و لوکس اشاره کرد. جعبه خریداری شده با احساس لمس لذت بخش به افراد حس فوق ‌العاده خواهد بخشید.

شرایط تولید هارد باکس چگونه است؟

شرایط تولید جعبه سخت به گونه ‌ای است که شما به راحتی می توانید برجستگی های متعدد، تصاویر مد نظر و طرح ‌های مختلف خود را بر روی آن ها اضافه نمایید. در عین حال ساختار این نوع جعبه به گونه ای است که شما می توانید خاصیت مغناطیسی را به آن وارد کنید و از آن استفاده نمایید.

سفارش هاردباکس با کیفیت با طرح های بی نظیر

سفارش هاردباکس به عنوان یکی از بهترین و زیباترین جعبه های صنعت کارتن سازی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. طرح هندسی هاردباکس بسیار خاص و جذاب است و معمولاً با استفاده از مرغوب ترین و باکیفیت ترین متریال ممکن طراحی و ساخته می شود.

جعبه های هاردباکس به دلیل بدنه مقاوم و زیبایی که دارند، بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفته اند. این جعبه ها برای بسته بندی انواع کادوهای ارزشمند، خوراکی های جذاب، ساعت، گوشی، جواهرات و … کاربرد دارند. امروزه حتی از این جعبه ها به منظور نگهداری از قطعات خودرو، قطعات الکترونیکی و … نیز استفاده می شود.

افرادی که می خواهند با بسته بندی شیک و لوکس نظر مخاطبان و مشتریان خود را جلب کنند، می توانند از مزایا و زیبایی هایی جعبه هاردباکس استفاده کنند و حسن سلیقه خود را به دیگران نشان دهند. بسیاری از افراد برای جذب هرچه بیشتر مشتری بر روی بسته بندی محصولات خود، سرمایه گذاری می کنند و جعبه های شیک هاردباکس را سفارش می دهند.

ساخت جعبه های خاص

ایده های بسیار خاص و جدیدی در طراحی و ساخت هاردباکس به کار گرفته می شود، به همین خاطر این جعبه ها، همواره از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار هستند. تیم حرفه ای و کاربلد مسئولیت ساخت این جعبه های سخت را برعهده می گیرد و در نهایت کیفیت جعبه ها توسط کارشناسان مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

طرح هاردباکس تنها توسط هنرمندان و طراحان ماهر، انتخاب می شود و افراد مبتدی هیچ نقشی در تعیین شکل ظاهری این جعبه ها نخواهند داشت. به همین خاطر همواره این جعبه ها از ظاهر بسیار شیک و منحصر به فردی برخوردار خواهند بود.

متریال مرغوب و بسیار متنوعی مثل چرم، چوب و یا مقوا در طراحی و ساخت این جعبه ها به کار می رود که معمولاً استفاده از مقوا، رایج تر است. استفاده از مقوا باعث کاهش هزینه ساخت و اجرای هاردباکس نیز خواهد شد. به همین خاطر هزینه خرید هاردباکس را برای مشتریان مقرون بصرفه خواهد کرد.

انواع هاردباکس

مشتریان می توانند برای سفارش هاردباکس از انواع مدل های جذاب و لوکس این جعبه ها دیدن کنند و سپس بر حسب سلیقه و نوع نیاز خود، مناسب ترین مدل آن را انتخاب کنند.

معمولاً طرح مکعبی شکل این جعبه ها بیشتر مورد توجه و استقبال مردم قرار می گیرد. امروزه از مدل های جعبه های سخت کشویی برای بسته بندی گوشی های هوشمند، استفاده می کنند. مدل های هاردباکس بسیار شیک و متنوع هستند، به همین خاطر مشتری می تواند از میان مدل های مختلف، مناسب ترین طرح را انتخاب کند.

امروزه هاردباکس ها به صورت مگنتی، کیبوردی، دو تکه، یقه ای، و … طراحی می شوند. ایده های مدرن و بسیار جدیدی در طراحی ساخت این جعبه ها به کار گرفته می شود. بر همین اساس همواره جذاب ترین و شیک ترین هاردباکس ها قابل طراحی و تولید هستند.

سفارش هاردباکس

اگر می خواهید با بسته بندی شیک و لوکس، نظر مشتریان خود را جلب کنید، پس بهتر است اهمیت سفارش هاردباکس را جدی بگیرید و از مزایای آن غافل نشوید. جعبه هاردباکس ضمن مقاومت و زیبایی قابل توجهی که دارد، حس بسیار خوب و مطلوبی را به مخاطبان و فروشندگان منتقل خواهد کرد. بر همین اساس سفارش این جعبه ها، زمینه ساز، پیشرفت کسب و کار شما خواهد شد.

هنگام سفارش هاردباکس می توانید از طرح و یا لوگوی مخصوص برند کسب و کار خود نیز استفاده کنید. مسلماً بسته بندی شیک و جذاب به همراه لوگوی برند کسب و کار شما می تواند به عنوان یکی از شیوه های تبلیغاتی و بازاریابی جدید، به کسب و کار شما، اعتبار بیشتری ببخشد و فروش محصولات شما را افزایش دهد.

انواع محصولات باید در بسته بندی شیک و جذابی در اختیار مشتری قرار داده شوند. در غیر این صورت ممکن است ارزش خرید محصولات شما به میزان چشمگیری کاهش پیدا کند و مشتری از خرید محصولات شما، صرف نظر کند. هاردباکس مناسب و با کیفیت برای بسته بندی انواع ادکلن، جواهرات و حتی مواد غذایی قابل استفاده است.

امروزه تولید کنندگان بسیار زیادی هاردباکس سفارش می دهند و مشخصات محصول خود را بر روی جعبه هاردباکس چاپ می کنند. مشتریان معمولاً جعبه های هاردباکس را به دلیل جذابیت و زیبایی ظاهری آن نگه می دارند و بسیاری از لوازم و اشیاء شخصی و مورد علاقه خود را درون آن قرار می دهند.

شرکت های بسیار بزرگ و فعالی در زمینه تولید و ساخت جعبه هاردباکس فعالیت می کنند که به راحتی با مراجعه به این شرکت ها می توانید جهت سفارش هاردباکس در تعداد دلخواه، اقدام کنید. مدت زمان طراحی و ساخت این جعبه ها به نوع سفارش مشتری بستگی خواهد داشت.

خرید هارد باکس آماده

افراد فعال در تولیدی ها و صنایع مختلف به منظور افزایش فروش محصولات خود به دنبال انتخاب بسته بندی شیک و لوکس هستند. بدون شک سفارش هاردباکس، بهترین انتخاب برای افزایش زیبایی محصولات، خواهد بود.

برخی از افراد برای صرفه جویی در زمان به دنبال تهیه هاردباکس های آماده هستند. معمولاً شرکت های تولید کننده هاردباکس از قبل نمونه های متعددی از این جعبه ها را در ابعاد و اندازه های مختلف با شکل های ظاهری متنوع و مطلوب طراحی و تولید می کنند تا از این طریق خدمات مطلوب تری را در اختیار مشتریان قرار دهند.

کارفرمایان می توانند در کمترین زمان ممکن از جعبه های هاردباکس آماده برای بسته بندی محصولات خود، استفاده کنند. معمولاً امکان چاپ لوگو و طرح دلخواه بر روی جعبه های هاردباکس آماده وجود نخواهد داشت. بر.همین اساس اگر به فکر سفارش هاردباکس های اختصاصی و ویژه هستید باید از قبل مقدمات ساخت و تولید این جعبه ها را فراهم کنید. زیرا پروسه ساخت این جعبه ها با توجه به سفارش مشتری، زمان بر خواهد بود.

خطاهای احتمالی موجود بر روی هاردباکس های آماده بسیار کم است. به همین خاطر معمولاً هاردباکس های آماده ظاهر بسیار شیک و جذابی خواهند داشت. طرح و ظاهر هاردباکس های آماده متناسب با سلیقه عموم مردم انتخاب می شود. بر همین اساس این جعبه ها ظاهر ساده و شیکی خواهند داشت.

امروزه مهمترین دلیل افزایش فروش هاردباکس آماده، صرفه جویی در وقت و هزینه است. زیرا مشتری می تواند در کوتاه ترین زمان، تعداد قابل توجهی هاردباکس آماده را با صرف هزینه مناسب خریداری کند. مشتری می تواند به راحتی از میان طرح ها و مدل های هاردباکس های آماده، جعبه مد نظر خود را به راحتی انتخاب کند.

خرید هاردباکس

مشتری می تواند تعداد قابل توجهی جعبه هاردباکس را برای اهداف خود، خریداری کند. مشتری هنگام خرید و سفارش هاردباکس می تواند از روکش های متنوعی استفاده کند. در واقع مشخصات جعبه با توجه به خواسته و نطر مشتری، تعیین خواهد شد.

خرید عمده و جزئی هاردباکس امکان پذیر است. افراد زیادی برای کسب و کار خود، به دنبال خرید عمده این جعبه ها هستند که این افراد معمولاً با چاپ لوگو شرکت خود، جعبه های هاردباکس را به صورت اختصاصی سفارش خواهند داد. بسیاری از افراد با استفاده از این جعبه ها، اهداف تبلیغاتی خود را اجرا می کنند و تعداد مشتریان ثابت خود را افزایش می دهند.

هنگام خرید هاردباکس علاوه بر ظاهر آن به کیفیت قسمت های داخلی جعبه نیز دقت کنید تا در نهایت بتوانید جعبه های زیبا و بادوام داشته باشید. لایه های درونی هاردباکس در افزایش مقاومت جعبه، نقش بسیار چشمگیری دارند و عمر جعبه را نیز طولانی تر می کند.

امروزه بسیاری از افراد برای افزایش جذابیت کادو های خود از خرید هاردباکس استقبال می کنند؛ زیرا نحوه بسته بندی کادو نیز در زیبایی آن، تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. مشتریان به راحتی می توانند خاص ترین و بهترین جعبه های هاردباکس را متناسب با نظر و سلیقه شخصی خود، انتخاب و خریداری کنند. یکسری هاردباکس های آماده نیز وجود دارند که مشتری در صورت تمایل و برای صرفه جویی در وقت می تواند این باکس ها را خریداری کند.

تنوع بسیار بالای طرح های این جعبه ها، خرید هاردباکس را برای مشتری آسان تر کرده است. مشتری به راحتی می تواند از میان تعداد زیادی از مدل های این جعبه، مناسب ترین محصول را انتخاب کند.

  جعبه شکلات کادویی

عوامل موثر روی قیمت هارد باکس

قیمت خرید جعبه هاردباکس بسیار متنوع است.در واقع قیمت محصول به سفارش مشتری، بستگی دارد. جنس متریال ساخت این جعبه و همچنین تعداد سفارشات مشتری می تواند در تعیین هزینه خرید این جعبه ها، تاثیر بگذارد.

ابعاد جعبه هاردباکس و نوع روکش آن در میزان هزینه خرید این جعبه، تاثیر چشمگیری دارد. بر همین اساس مشتری می تواند با تعیین ویژگی های هاردباکس، به خوبی قیمت خرید هاردباکس را تخمین بزند. روکش کرافت، یکی از ارزان قیمت ترین روکش های جعبه است که هزینه سفارش هاردباکس را به میزان چشمگیری کاهش می دهد.

معیارهای بسیار زیادی در تعیین قیمت خرید این محصول نقش دارند. مقاومت مقوای جعبه هاردباکس و ایده های خلاقانه طراحی آن از جمله مهمترین عوامل موثر در تعیین قیمت خرید این محصول به شمار می روند. شکل ظاهری این جعبه ها با سایر جعبه های موجود در بازار بسیار متفاوت است. بر همین اساس اگر به فکر انتخاب لوکس ترین و بهترین جعبه های بسته بندی هستید، می توانید با خیال راحت از طرح های هاردباکس استفاده کنید.

تولید کننده جعبه سخت یا هارد باکس

شرکت پارس پکینگ تولید کننده هارد باکس و جعبه سخت و جعبه فانتزی، این نوع محصول در انواع مختلف و با ساختاری متفاوت طراحی و در اختیار مصرف کننده تولید و قرار می‌ گیرد. بسته به نیاز خود و صنعتی که قصد استفاده از این نوع جعبه را دارید می توانید گزینه مورد نظر و مناسب را انتخاب کنید.

امروزه هارد باکس ها در شکل های ساده (دو تکه) و سه تکه تولید می شوند. علاوه بر این جعبه های کتابی و همچنین جعبه ‌های سر طبل دار نیز از جمله هاردباکس های ارائه شده در بازار محسوب می ‌شوند.

در کنار ساختار این نوع جعبه، امروزه هاردباکس کلاسیک با طراحی خاص و ظاهری شبیه جعبه ‌های کفش به بازار ارائه شده و مورد توجه قرار دارند. نوع دیگری از جعبه های سخت به عنوان تلسکوپی کشویی در صنایع مختلف تولید و مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

قیمت انواع هارد باکس در پارس پکینگ
قیمت انواع هارد باکس

هاردباکس سیگار نیز از نوع لولایی طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است. مدل باز شدن این نوع جعبه مانند کلاسیک بوده و زیبایی خاصی دارد.

نکاتی که در مورد خرید هارد باکس باید بدانید

زمانی که صحبت از باکس تزئینی به میان می‌آید، شاید این ایده به ذهنتان برسید که هر کسی توانایی این را دارد که در خانه نیز بتواند باکس درست کند. اما زمانی که صحبت از هارد باکس به میان می‌آید باید حواستان باشد که این مورد چیزی نیست که افراد بتوانند به صورت دستی و در خانه آن را درست کنند.

قیمت و خرید انواع هاردباکس
قیمت و خرید انواع هاردباکس

هارد باکس در کارخانه‌ها و با استفاده از تجهیزات فنی و اتوماتیک درست می‌شود. بنابراین اگر به دنبال خرید هارد باکس مناسب برای کادوهایتان هستید، بهتر است در بیرون از خانه‌تان به دنبال آن بگردید. تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید تا اطلاعات مناسبی در مورد خرید هارد باکس دریافت کنید. در انتها نیز نام یکی از سایت‌هایی خوب کشور که به صورت اختصاصی جعبه تولید می‌کند را به شما معرفی می‌کنیم.

هارد باکس

هارد باکس همان طور که از اسمش نیز پیداست به جعبه‌ای گفته می‌شود که دارای مقاومت بیشتری نسبت به سایر جعبه‌های معمولی و مقوایی در بازار است. از این نوع جعبه برای نگه‌داری اشیاء قیمتی و لوکس نظیر جواهرات، ساعت، صنایع الکترونیکی و موبایل، لوازم بهداشتی و آرایشی نظیر ادکلن، لوازم صادراتی و… استفاده می‌شود.

آهنربایی

نمونه‌ای از هارد باکس در بازار وجود دارد که با استفاده از خواص مغناطیسی آهنربا طراحی شده است و در آن با سر و ته شدن باز نمی‌شود. از این نوع هارد باکس هنگامی استفاده می‌شود که اشیا با ارزش داریم.

در هنگام خرید هارد باکس به چه نکاتی توجه کنیم؟

با توجه به ابعاد کادویی که دارید به خرید هارد باکس بروید. نکته دیگری که می‌توانید به خاطر داشته باشید این است که هارد باکس را برای چه کادویی می‌خواهید. اگر کادویی که دارید گران است، بهتر است به خرید هارد باکس آهنربایی فکر کنید تا درب آن به راحتی باز و بسته نشود.

خرید دلخواه

اگر می‌خواهید برای شخص موردنظر سنگ تمام بگذارید، می‌توانید هارد باکس سفارشی خودتان را تهیه کنید. در صورتی که می‌خواهید نام خاصی، جمله‌ای و یا طرحی را روی جعبه خود داشته باشید تا خاص بودن آن دو چندان شود، می‌توانید انتظاراتی که از یک جعبه دارید را سفارش دهید و تمام آنچه را که می‌خواهید را در دست داشته باشید.

قیمت جعبه سخت

با توجه به طراحی و تولید این نوع جعبه در شکل ‌های مختلف قیمت آن نیز می تواند با تفاوت ‌هایی همراه باشد. امروزه جعبه سخت به شکل سفارشی نیز توسط مجموعه ما برای شما تولید می شود. برای اطلاع از قیمت این نوع جعبه می توانید از محصولات ما دیدن کنید.

انواع هارد باکس

اگر دنبال خرید هارد باکس باشید، حتما متوجه تنوع طرحها و جنس‌ها و رنگ‌های آن شده‌اید. هارد باکس‌ها را معمولا از جنس چوب، نئوپان، پلاستیک، کاغذ سخت و … می‌سازند.

هارد باکس کشویی یا تلسکوپی، هارد باکس کتابی، هارد باکس جعبه سیگاری، هارد باکس شیار دار و… از انواع متفاوت هارد باکس هستند.

هارد باکس ها انواع مختلفی دارند این محصولات در شکل ها و اندازه های متنوعی ساخته می شوند. از جمله انواع هاردباکس ها می توان به هارد باکس مگنتی، سه تکه، جعبه کشویی اشاره نمود که هر کدام از آن ها بر اساس ساختار برای یک نوع کالا بکار برده می شوند.

همه نکاتی که در مورد خرید جعبه سخت باید بدانید

این سایت که به طور اختصاصی تولید کننده جعبه سخت و هارد باکس، جعبه فانتزی، جعبه کادویی تا جعبه جواهر است، پذیرای تمام سفارشات شما در زمینه جعبه سخت است.

در صورتی که صاحب کسب و کار هستید و برای کسب و کار خود نیازمند جعبه سخت در میزان انبوه هستید، این سایت و محصولات آن را از دست ندهید.

جعبه سخت همان طور که از اسمش نیز پیداست از سختی و ضخامت بیشتری در برابر ضربه، حرارت و آسیب‌های محیطی برخوردار است. از این نوع جعبه برای نگه‌داری کالاهای حساس استفاده می‌شود که نیازمند محیطی امن و ضدضربه برای نگه‌داری هستند. برای مثال وسایل الکترونیکی نظیر تلفن همراه و لوازم جانبی آن و …

اما استفاده از این جعبه سخت محدود به نگه‌داری از ابزارآلات حساس مانند تلفن همراه ختم نمی‌شود. خرید جعبه سخت توسط افرادی که قصد کادو دادن به دوستان و عزیزانشان را دارند نیز انجام می‌شود.

چه جعبه‌هایی می‌توانیم در این سایت پیدا کنیم؟

سفارش جعبه سخت در ایران: جعبه بورد گیم، جعبه جا سوییچی، جعبه دستمال کاغذی، جعبه تصفیه آب، جعبه فانتزی ادکلن، جعبه شکلات، جعبه سی دی، جعبه ادوات دامپزشکی و احتمالا جعبه‌های دیگری که تا به حال نامشان را نیز نشنیده‌اید.

تولید کننده جعبه سخت و هارد باکس، جعبه‌های خود را در انواع طرح و رنگ و جنس به شما عرضه می‌کند. پیشنهاد اول ما به شما این است که با مراجعه به سایت https://parspacking.com/ از کلکسیون این سایت دیدن کنید. در صورتی که طرح موردنظر خود را در آن پیدا نکردید، جای هیچ گونه نگرانی نیست. شما می‌توانید جعبه و هارد باکس خود را سفارش دهید.

همه نکاتی که در مورد خرید جعبه سخت باید بدانید
همه نکاتی که در مورد خرید جعبه سخت باید بدانید

موارد مصرف جعبه سخت یا هارد باکس

به جرات می‌توان گفت امروزه خرید هارد باکس برای مصارف لوکس و تزئینی کاربرد بیشتری دارد. مخصوصا اگر پای صادرات به کشورهای خارجی در میان باشد، هر چه ظاهر آن لوکس‌تر باشد، طرفدار بیشتری خواهد داشت. شاید تعجب کنید که در تبلیغات و بازاریابی دو کالای یکسان اما یکی از آن دو که دارای  ظاهر شیک‌تر و متفاوت‌تر باشد را راحت‌تر می‌توان فروخت. همه چیز راجع به ظاهر ماجراست. از همین رو بی خود نیست که شرکت‌های جعبه سازی به شکل گسترده‌ای پا به عرصه گذاشته‌اند.

کارخانه شکلات سازی

احتمالا با دیدن تیتر بالا یاد فیلم معروف چارلی و کارخانه شکلات سازی افتادید. اما خب راجع به آن قرار نیست صحبت کنیم. شاید برایتان پیش آمده باشد که بعنوان هدیه برایتان جعبه شکلات آورده باشند. روی صحبت ما در این قسمت با شرکت‌های شکلات سازی است.

بهتر است که برای برند شکلات خودتان حسابی سنگ تمام بگذارید. با خرید جعبه سخت شکیل و لوکس می‌توانید برای همیشه در ذهن‌ها بمانید.

تولیدی پارس پکینگ به شکل انبوه برای شکلات‌های شما جعبه سخت تهیه می‌کند.

جعبه سخت شکلات
جعبه سخت شکلات

لوازم آرایشی و بهداشتی

راستش خرید جعبه سخت مناسب و اختصاصی برای لوازم آرایشی تا آن جایی مهم است که افراد برای تشخیص عطر و ادکلن اصل از تقلبی یکی از ترفندهایی که در آستین دارند این است که در ابتدا به جعبه آن نگاه کنند. در صورتی که دارای شرکت و برند عطر سازی و یا لوازم آرایشی لوکس هستید، پیشنهاد اساسی ما به شما این است که به دنبال خرید جعبه سخت متفاوت و برندسازی شده برای محصولات خود باشید. مطمئن باشید این نکته بیش از آن که فکرش را بکنید به برند شما کمک می‌کند.

جنس جعبه

جعبه سخت چوبی، جعبه سخت از جنس کاغذ سخت، جعبه سخت نئوپانی و … از جمله جعبه سخت‌هایی هستند که می‌توانید در بازار پیدا کنید.

راهنمای خرید و سفارش هاردباکس

جعبه های هاردباکس، به دلیل ظاهر زیبا و کاربرد وسیع خود در بسته بندی و تزئینات، محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده اند. در این بخش قصد داریم یک راهنمای خرید و سفارش هاردباکس جامع را در اختیار شما قرار دهیم.

  معرفی مناسب ترین نوع جعبه برای جعبه شکلات

آشنایی با کاربرد هاردباکس ها و کارایی آن ها دست شما را در انتخاب باز خواهد گذاشت. این جعبه های مقاوم، دارای ویژگی های منحصر به فرد زیادی هستند و همین امر کارایی آنها را وسعت بخشیده است.

چنانچه برای بسته بندی محصولات یا هدیه های ارزشمند خود به دنبال جعبه های یونیک و خاص هستید و قصد خرید هاردباکس را دارید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

هاردباکس چیست؟

هاردباکس انگلیسی شده جعبه سخت می باشد. جعبه های تولید شده با مقوای ضخیم و بسیار محکم که با روکش های کاغذ، چرمی یا مشمایی پوشیده و تزئین می شوند. این جعبه ها به دلیل استحکام و زیبایی زیادی که دارند برای نگهداری اشیاء گران قیمت، جواهرات، لوازم الکترونیکی حساس و … مورد استفاده قرار می گیرند.

خریدار برای سفارش هاردباکس، با توجه به نیاز،طرح، رنگ و تعداد مد نظر خود، وارد عمل می شود. در زمان خرید هاردباکس به دلیل تنوع و کیفیت متنوعی که این جعبه ها دارند، دست خریداران در انتخاب باز می باشد. در صورت وجود یک راهنمای خرید و سفارش هاردباکس کامل، انتخاب، آگاهانه و اصولی تر به انجام خواهد رسید.

مشخصه ها و مزایای هاردباکس

در ابتدای ارائه راهنمای خرید و سفارش هاردباکس، بهتر است که از مزایای این جعبه های زیبا اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم:

  • استحکام و طول عمر بالا در قیاس با جعبه های مقوایی معمولی
  • محافظت از اشیایی که در داخل آن قرار داده شده اند.
  • امکان سفارش هاردباکس با طرح، الگو و نقش دلخواه مشتری
  • گزینه ای ایده‌آل برای افراد صاحب برند: محصولاتی که با برندهای معتبر در این بسته بندی ها قرار می گیرند، در ذهن مشتریان تا همیشه باقی می مانند.
  • بالا رفتن اعتبار و اصالت محصول با عرضه در این جعبه ها
  • امکان افزودن خاصیت مغناطیسی و موزیکال برای درب هاردباکس ها
  • تولید هاردباکس در سایز و اندازه های بسیار متنوع و مطابق با سفارش کاربر
  • قابل استفاده مجدد: این جعبه های با دوام را می توان تا مدت های مدیدی نگه داشته و برای مصارف زیادی مورد استفاده قرار داد.
جعبه جاسوییچی
سفارش هاردباکس

کاربرد های هاردباکس

هاردباکس ها به دلیل استحکام و ظاهر زیبای خود در زمینه های مختلف کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می گیرند. چنانچه شما نیز صاحب برند بوده و دارای محصولات خاص و آسیب پذیر هستید، با دریافت راهنمای خرید و سفارش هاردباکس از افراد با تجربه، از این شیوه نوین بسته بندی استفاده نمایید.

کاربرد هارباکس برای بسته بندی لوازم و محصولات آرایشی و بهداشتی

تولید کنندگان محصولات آرایشی، بهداشتی، به منظور حفاظت بیشتر این محصولات و به نمایش گذاشتن اصالت و اعتبار برند خود، تولیدات خود را در جعبه های هاردباکس بسته بندی می کنند.

کاربرد هاردباکس در بسته بندی گوشی های تلفن همراه و تبلت

در بسته بندی انواع لوازم الکترونیکی حساس و ظریف از جمله گوشی همراه و تبلت، از هاردباکس ها استفاده می شود. این جعبه ها به نوعی گارانتی دستگاه نیز محسوب می گردند. به همین علت خود جعبه نیز با ارزش بوده و باید در حفظ و نگهداری آن کوشید.

کاربرد هاردباکس در بسته بندی لوازم جانبی الکترونیکی

در بسته بندی لوازم جانبی و بسیاری از لوازم الکترونیکی دیگر، استحکام جعبه اهمیت زیادی دارد. در واقع جعبه، حکم حفاظ و ضربه گیر را برای آن قطعه ایفا می کند.

تولید هاردباکس، در اندازه و اشکال مختلف برای برندهای مختلف انجام می گیرد.

کاربرد هاردباکس در محصولات صادراتی

در کشور ما، ایران، محصولات و صنایع دستی زیادی برای صادرات وجود دارد. در زمان عرضه محصولات در خارج از کشور، آنچه در وهله اول اهمیت داشته و خود نمایی می کند، نوع بسته بندی و جعبه آن می باشد. متاسفانه صنایع دستی و تولیدات داخلی، در پکیج های مناسبی عرضه نمی شوند. همین امر از ارزش و اعتبار کالا خواهد کاست. عرضه محصولات در جعبه های هاردباکس زیبا و منحصر به فرد، این نقطه ضعف را به خوبی پوشش داده و به ارزش کالای آنها خواهد افزود.

سفارش هاردباکس برای زیورآلات، جواهرات و محصولات کادویی

فروشندگان زیورآلات، جواهرات و سنگ های قیمتی، برای افزایش اعتبار و حفظ زیبایی بصری، از جعبه های هاردباکس و با برند خود، کالای خریداری شده را به مشتری تقدیم می کنند. در اینگونه موارد این جعبه برای خریداران نقش نگهدارنده را تا مدت های مدید، بازی خواهد کرد.

شکلات هایی در داخل هاردباکس های چشم نواز

کاربرد هاردباکس در بسته بندی مواد غذایی و خوراکی

شاید به کرات برای شما پیش آمده باشد که برای هدیه یا مهمانی خود از شکلات های جعبه ای فانتزی و زیبا استفاده کرده باشید. این جعبه هاردباکس ها در رنگ های دلفریب و طرح های منحصر به فرد ارائه می شوند.

تولید کنندگان میوه های خشک، گز، سوهان و … نیز برای بسته بندی و صادرات محصولات خود به سفارش هاردباکس در طرح های منحصر به فرد اقدام  می کنند.

انواع هاردباکس

در این قسمت از مقاله قصد داریم به منظور تکمیل اطلاعات مربوط به راهنمای خرید و سفارش هاردباکس، به معرفی انواع این جعبه های متنوع بپردازیم.

هاردباکس تلسکوپی

در تولید هاردباکس تلسکوپی، دو بخش در نظر گرفته می شود. یکی خود جعبه و دیگری درب آن. درب این نوع جعبه دیواره هایی به اندازه ارتفاع خود جعبه داشته و به طور کامل کفی جعبه را در بر می گیرد. جعبه گوشی های تلفن همراه اغلب از این نوع هستند.

هاردباکس نیمه تلسکوپی

این نوع هاردباکس بسیار معمول و متداول می باشد. در واقع اغلب جعبه ها از جمله جعبه کفش از این نوع هستند. معمولا کاربرد هاردباکس نیمه تلسکوپی از انواع دیگر بیشتر است. درب هاردباکس نیمه تلسکوپی، دیواره های کوتاه تری داشته و تنها روی درب جعبه را می پوشاند.

هاردباکس شیاردار

این نوع هاردباکس مانند جعبه های نیمه تلسکوپی می باشد با این تفاوت که در قسمت قرار گیری درب، لبه های برجسته ای وجود دارد که درب بر روی آن محکم می شود.

هاردباکس کشویی

این نوع هاردباکس، ظاهر و عملکردی کاملا شبیه به جعبه کبریت دارد. قسمت داخلی جعبه، داخل درب جلو و عقب شده و در جای خود محکم می شود.

جعبه سخت سیگاری

در این نوع هاردباکس، درب از جعبه جدا نبوده و مانند لولا بر روی آن جابجا شده و درب را می پوشاند. درب این جعبه ها به واسطه مغناطیس، آهنربا، دکمه یا یک نوار پارچه ای بسته و محکم می شود.

هاردباکس کتابی

این نوع هاردباکس از نظر ظاهری شبیه به جعبه سیگاری است با این تفاوت که درب، دیواره پشتی جعبه را به طور کامل در بر گرفته و مانند صحافی کتاب به آن متصل می شود. در واقع در زمان باز کردن درب این نوع جعبه، به نظر می رسد که کتابی در حال برگه خوردن است.

نحوه سفارش هاردباکس

در ادامه راهنمای خرید و سفارش هاردباکس، قصد داریم شما را با نحوه ثبت سفارش این جعبه ها آشنا کنیم.کلیه مراحل از ثبت تا رسیدن سفارش به دست مشتری، به صورت غیر حضوری و تنها با چند کلیک انجام می پذیرد.

  • سفارش هاردباکس از بین نمونه جعبه های موجود: در این وب سایت مجموعه ای کامل از انواع هاردباکس ها به نمایش گذاشته شده است. هر کاربر قادر است با انتخاب جعبه مورد نظر، رنگ و جنس پوشش آن به صورت آنلاین و در اسرع وقت سفارش را به صورت اجرا شده تحویل بگیرد.
  • سفارش هاردباکس طبق تصویر جعبه ای که کاربر ارائه می دهد: از میان سفارشات، برخی از کاربران در زمان ثبت سفارش هاردباکس، تصویر جعبه مد نظر خود را برای طراحان ما ارسال می کنند. طراحان نیز بر اساس نوع رنگ، پوشش و سایز، سفارش کاربر را آماده کرده و تحویل می دهند.
  • سفارش هاردباکس بر اساس نوع کاربرد جعبه: در این نوع ثبت سفارش، کاربر، در مورد کاربردی که هاردباکس برای او دارد، با مشاوران ما مشورت کرده و انتظارش از جعبه را بیان می کند. مشاوران طبق خواسته او، نوع کالایی که در جعبه قرار می گیرد و سایز مناسب، یک پیش طراحی برای او آماده کرده و در صورت تایید، سفارش را آماده می کنند.

در واقع در ثبت سفارش و خرید هاردباکس هیچ گونه محدودیتی در انتخاب طرح، مدل و متریال وجود ندارد.

مرکز عرضه و تولید هاردباکس در قزوین با مناسب ترین قیمت

چنانچه به عنوان یک تولید کننده، فروشنده و یا طراح، به دنبال یک مرکز معتبر برای سفارش هاردباکس هستید، مجموعه حرفه ای ما در خدمت شماست. این مجموعه به عنوان یکی از با سابقه ترین و معتبرترین مراکز عرضه و تولید هاردباکس در قزوین، از صفر تا صد کار با شما همراه خواهد بود.

چنانچه به دنبال یک راهنمای خرید و سفارش هاردباکس دقیق و حرفه ای هستید، مشاوران و طراحان ما پاسخگوی کلیه سوالات شما خواهند بود. لازم به ذکر است که، این مجموعه حرفه ای به منظور رفاه حال کلیه کاربران، قیمت تمام شده محصولات را در پایین ترین حد ممکن نگه داشته است.

باعث بسی افتخار و خرسندی است که در طول چند دهه فعالیت در زمینه طراحی و تولید هاردباکس، توانسته ایم رضایت خاطر کلیه کاربران خود را به دست آورده و آنان را به مشتریان وفادار تبدیل کنیم.

شرکت پارس پکینگ تولید کننده جعبه فانتزی

5 دیدگاه برای “تولید و سفارش هارد باکس

  1. اشتراک‌ها: انواع بسته بندی لوازم و کالا | پارس پکینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.