ایده ی هارد باکس برای جعبه جواهرات

بهترین جعبه فانتزی

اگر برای فروش جواهرات که تولید می کنید به جعبه ای نیاز دارید که تا زمانی که به دست مشتری برسد و به کارتان جلوه ای زیبا و مجلل بدهد به خوبی از آن مراقبت کنید، خرید هارد باکس را پیشنهاد می کنیم.

هارد باکس

 وقتی به مقوله بسته بندی در دنیای امروز فکر می کنیم، می بینیم که تاثیر زیادی در دید مشتری و انتخاب او دارد. به همین دلیل است که شرکت های تولید کننده مقوا و جعبه سعی می کنند جعبه های سختی تولید کنند که علاوه بر کیفیت خوب، از نظر ظاهری نیز زیبا باشند.

هارد باکس مخصوص جواهرات عموما با قرار دادن چند لایه مقوا در کنار هم تولید می شود، پس از ساخت جعبه اولیه می توان آن را با کاغذهای رنگی پوشاند و یا با استفاده از طرح های گرافیکی خاص و نام و اطلاعات آن را زیباتر کرد. شرکت تولید کننده محصول را می توان بر روی آن چاپ کرد. هارد باکس را می توان در صنایع مختلف به ویژه صنایع غذایی برای نگهداری بهتر مواد غذایی و همچنین صنایع تجاری برای بسته بندی بهتر و شیک تر کالاهای لوکس و گران قیمت استفاده کرد. 

اصولا هارد باکس یا به صورت دستی و یا با استفاده از دستگاه های اتوماتیک در کارگاه های تولید کارتن تهیه می شود. جعبه های سختی که در کارگاه تولید می شوند به دلیل استفاده از دستگاه هایی که مقوا را تا می کنند و یا لایه بندی می کنند کیفیت و دقت بیشتری نسبت به نوع دستی دارند. علاوه بر این، ساخت جعبه سخت به صورت دستی می تواند زمان بیشتری را ببرد.

تاثیر هارد باکس روی بسته بندی چیست؟

ما سفارش عمده هارد باکس  را به شما پیشنهاد می کنیم. در مورد تاثیر نوع جعبه بر بسته بندی بهتر است با مثال توضیح دهیم. فرض کنید برای خرید عطر به عطر فروشی رفته اید، فروشنده عطری را در یک جعبه مقوایی ساده به شما معرفی می کند که بوی بسیار خوبی دارد. عطر دیگری را برای معرفی به شما باز می کند که علاوه بر رایحه عالی دارای جعبه بسیار زیبا و قوی است و رنگ زیبایی آن را می پوشاند و داخل جعبه با یک تکه مخمل زیبا پوشیده شده است و عطر در این قسمت قرار داده شده است!! از نظر احساسی، کدام عطر توجه شما را به خود جلب می کند؟ بدون شک عطری که جعبه و بسته بندی زیباتری دارد.

  سفارش انواع جعبه هارد باکس

به خصوص اگر بخواهید آن را به یکی از عزیزانتان هدیه دهید بهترین هارد باکس ها را انتخاب کنید. در نهایت می توان اضافه کرد که استفاده از هارد باکس نیز می تواند نقش مهمی در برندسازی محصول داشته باشد. از آنجایی که همیشه در ذهن مشتری خواهد ماند که این برند برای محصول خود ارزش قائل است، این محصول از ارزش قیمت بالایی برخوردار است و از همه مهمتر مشتری و خریدار برای این برند ارزش قائل هستند و شایسته استفاده از یک محصول خوب و کارآمد هستند. در بسته بندی زیبا هم هست. همه این ویژگی ها می تواند مشتری را مجاب کند که همیشه بخواهد از آن برند خرید کند.

مزایای استفاده از هارد باکس در بسته بندی محصول

* زیبایی بی نظیر و لوکس شدن محصول

* داشتن مقاومت بالا و محافظت از محصول تا حد امکان

* داشتن عمر طولانی

* طرح های متنوع

* امکان استفاده از جعبه سخت برای انواع اجناس

* امکان ثبت آرم و نشان روی جعبه 

* امکان استفاده از آهنربا در جعبه 

* نمایشگر زیبا در عین حال با جعبه 

در این قسمت به بیان برخی از صنایع پرمصرف و کاربرد آنها می پردازیم. برای سفارش هارد باکس می توانید به صورت عمده ما کنار شما هستیم.

شرکت های لوازم آرایشی و بهداشتی از جعبه های عطر و ادکلن لوکس و گران قیمت استفاده می کردند که بیشتر به عنوان هدیه استفاده می شود. این نوع محصولات به دلیل مواد شکننده از حساسیت بیشتری برخوردار هستند، بنابراین برای محافظت بیشتر از جعبه های سخت استفاده می کنند. از بهترین هارد باکس ها دیدن نمایید.

تولید کننده تلفن همراه: خرید هارد باکس در این صنعت متداول بوده و کم دیده می شود. دلیل آن این است که این گونه محصولات به دلیل آسیب پذیری زودهنگام در برابر ضربه، جعبه آنها باید دارای مواد مستحکم بوده و از استحکام کافی برخوردار باشد که نشان دهنده تایید اصالت آن برند می باشد.

جواهرات: دلیل اصلی استفاده از هارد باکس در جواهرات و  صنایع کادویی به دلیل اهمیت زیبایی این اجناس است و در کنار اهمیت جذابیت و زیبایی، بحث امنیت نیز وجود دارد که برای زیور آلات بسیار مهم است.

  تولید و سفارش هارد باکس

تمام محصولاتی که تولید می شوند ۱۰۰% کامل نیستند و معایبی نیز دارند. محصولی را می توان به عنوان باکیفیت برچسب گذاری کرد که، به اصطلاح، تعادل مزایا بیش از معایب آن باشد.

هارد باکس نیز از این قاعده مستثنی نیستند، به عنوان مثال زمانی که از آهنربا برای اتصال درب جعبه به بدنه آن استفاده می شود، در مدت زمان طولانی ممکن است آهنربای مورد استفاده خاصیت مغناطیسی خود را از دست بدهد و جعبه زیبایی خود را از دست بدهد. . و چنین مواردی در جعبه های سخت اتفاق می افتد.

انواع مدل هارد باکس

تلسکوپی: این مدل جعبه شبیه جعبه های موبایل است که داخل یکدیگر قرار می گیرند که برای امنیت بیشتر این جعبه ها را آب بندی می کنند.

کشویی: این مدل شبیه قوطی کبریت است که جعبه و درب آن در داخل هم کشویی هستند.

شیاردار: این نوع جعبه هارد باکس دارای قسمت برجسته در درب و جعبه است که روی هم قفل می شوند.

Smoker:  این مدل دارای استایل کلاسیک و ساده است که درب آن به بدنه چسبانده شده و جدا نمی شود. در این نوع جعبه ها می توان از آهنربا و خاصیت مغناطیسی استفاده کرد.

کتابی: این مدل همانطور که از نامش پیداست مانند یک کتاب باز و بسته می شود که نوعی حالت سیگار کشیدن است و برای لوازم آرایشی لوکس یا لباس و وسایل الکترونیکی استفاده می شود.

مدل دیگری از جعبه های سخت به نام مگنتی وجود دارد. این مدل در درب خود یک قطعه منگنه دارد که هنگام باز و بسته شدن به بدنه متصل می شود.

انواع هارد باکس جواهرات

۱٫  جعبه ساده درب و پایین (تلسکوپی)

، از معروف ترین و محبوب ترین گزینه ها می باشد. این جعبه ها بسیار ساده هستند و از دو قسمت تشکیل شده اند. قفسه ای برای قرار دادن کالاها و دری که روی آن را می پوشاند. به دلیل سادگی این نوع هارد باکس ها ارزان ترین گزینه برای تولیدکنندگان نیز می باشند. به طور کلی اگر به جعبه ای ساده نیاز دارید که به راحتی و سریع طراحی شود و هزینه زیادی هم نداشته باشد، جعبه سخت با در و قفسه بهترین گزینه شما خواهد بود.

۲٫  جعبه تلسکوپی سه تکه

همانطور که از نام آنها پیداست، هارد باکس های سه تکه درب و پایین بسیار شبیه به نوع ساده این باکس ها هستند. البته تفاوت این دو باکس در ظاهر و مقاومت آنهاست. در جعبه تلسکوپی سه تکه یک قفسه به انتهای جعبه سخت اضافه شده است که علاوه بر استحکام بیشتر به زیبایی و جذابیت ظاهری آن نیز می افزاید. به عبارت دیگر، این جعبه شامل سه قسمت به شرح زیر است:

  ‌‌طراحی و ساخت جعبه شکلات با کیفیت

• یک در در بالای جعبه سخت

• بدنه جامد

• یک در در انتهای جعبه

 3 جعبه کشویی

خود جعبه های سخت کشویی به انواع مختلف تقسیم می شوند. نوع اول کشویی یک طرفه و نوع دوم از دو جهت شبیه قوطی کبریت است. همانطور که از نام این جعبه پیداست، یک پوشش غلاف مانند در اطراف جعبه اصلی قرار داده شده است و قسمت داخلی از آن بیرون می رود. یکی از مزایای این جعبه سخت مقاومت و استحکام فوق العاده بالای آن است.

تفاوت بین جعبه کشویی یک طرفه و جعبه مدل کبریت

جعبه های مدل کبریت اغلب قیمت ارزان تری دارند. از سوی دیگر، جعبه های یک طرفه، در عین حال که ایمن تر و مقاوم تر هستند، قیمت بیشتری نیز دارند. به طور کلی جعبه های کشویی یکی از انتخاب های زیبا و در عین حال بادوام برای بسته بندی جواهرات هستند. تنها مشکل این جعبه سخت محدودیت ابعاد و وزن وسایلی است که می توانید داخل آن قرار دهید. البته استفاده از این جعبه سخت برای طلا و جواهرات که معمولاً سایز کوچکی دارند، مانعی ندارد.

تولید کفش زنانه
تولید کفش زنانه

هارد باکس کتابی

هارد باکس های بوک نیز در سه نوع مختلف ساده، مغناطیسی و قفلی طراحی و تولید می شوند.

جعبه ساده که اغلب ساده ترین نوع آن در بین این سه به حساب می آید، با روبان یا نخ بسته می شود و شبیه جعبه هدیه است. یک جعبه کتاب ساده در مقایسه با دو نوع دیگر بسیار ارزان و ساده است و از طرفی امنیت چندانی ندارد.

جعبه کتاب مغناطیسی

 دارای آهنربا در قسمت بالایی خود است. به این ترتیب به دلیل استفاده از آهنربا، کلاس و جذابیت کلی این جعبه ها بسیار افزایش می یابد. به علاوه باز و بسته شدن این جعبه در عین امنیت مطلوب بسیار آسان است. با این حال، گران ترین جعبه در بین جعبه های سخت کتابی، این نوع آهنربا است.

قفل دار

 شامل یک قسمت اضافی برای قفل است. این قفل نه تنها ظاهر جعبه را بهبود می بخشد، بلکه باز و بسته شدن آن را آسان می کند. این جعبه از نظر قیمت ارزانتر از هارد باکس های مغناطیسی است اما از طرفی امنیت آن به خوبی جعبه های مغناطیسی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.