انواع بسته بندی لوازم و کالا

جعبه شکلات

انواع بسته بندی لوازم و کالا امروزه در بازار فروشگاهی و برند های متنوع استفاده میشود. استفاده از این محصولات زیبا و متنوع میتواند یکی از راهکار های تبلیغ و افزایش فروش نیز باشد که امروزه مدیران شرکت های و هلدینگ های متفاوت از این روش استفاده میکنند. مهم نیست که محصول قابل فروش این شرکت ها چه چیزی باید مهم این است که بسته بندی که به مشتری تحویل داده میشود در سالم ماندن محصول یاری برساند. بسیاری از افراد هم زمان هایی که وسایل خریداری شده دارای جعبه و انواع بسته بندی لوازم و کالا نیز خود اقدام به خرید این محصول خواهند نمود تا هم جذابیت خاصی به محصول خود دهند و هم سلامت محصول خود را حفظ نمایند. در زمان های متفاوت و برای محصولات و گروه های متفاوتی می توانیم از انواع بسته بندی لوازم استفاده نماییم. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات کاملی در اختیار خوانندگان در این زمینه قرار دهیم تا در زمان خرید این محصول با خیالی آسوده خرید نمایند. انواع این محصول مانند جعبه کشویی،  جعبه مگنتی را نیز معرفی خواهیم نمود.

بسته بندی کالا

در شرایط و اوضاع اقتصادی فعلی جامعه توان مالی و توان خرید محصولات در بین مردم پایین آمده است، چرا که هزینه دربردارنده برای خریداری یک محصول بسیار هنگفت و گزاف است، در نتیجه برای نگهداری هرچه بهتر یک محصول و نرساندن آسیب به آن در حین حمل و نقل و حتی در زمان های متنوع دیگر به بسته بندی نیاز خواهیم داشت. نوع ابتدایی بسته بندی را سایت های اینترنتی و فروشگاه های متنوع خواهیم دید، اما این تنها انواع بسته بندی که شما مشاهده خواهید کرد نیست. در زمان های خاصی برای موارد متنوعی ممکن است به بسته بندی های شیک و زیبا با رنگ ها و طرح های متنوع نیاز داشته باشید تا جذابیت خرید خود را افزایش دهید. این بسته بندی ها از محصولات شما محافظت خواهد نمود و هم زیبایی به هدیه و حتی وسایل شما خواهد داد. انواع بسته بندی لوازم و کالا به همین منظور امروزه در بسیاری از فروشگاه ها به عموم مردم با قیمت های متنوع و متفاوتی عرضه میگردد.

داد. انواع بسته بندی لوازم و کالا به همین منظور امروزه در بسیاری از فروشگاه ها به عموم مردم با قیمت های متنوع و متفاوتی عرضه میگردد.

  تولید و سفارش هارد باکس

چه زمانی به بسته بندی لوازم و کالا نیازمندیم؟

در زمان ها و با کاربرد های متنوعی می توانیم به این محصولات نیازمند باشیم. البته در زمان خرید مسئله انواع و جنس های متنوع و متفاوت موجود در بازار نیز بیان خواهد شد تا بتواند نیاز شما را به عنوان خریدار رفع نماید. در زمان ها و برای موارد مختلفی میتوانیم از این محصولات و از انواع بسته بندی لوازم و کالا استفاده نماییم، در این قسمت به تعدادی از این محصولات اشاره خواهیم نمود.

قیمت انواع بسته بندی لوازم
قیمت انواع بسته بندی لوازم
  • بسته بندی برای هدیه تهیه شده به مناسبت های مختلف
  • بسته بندی برای ارسال وسایل و ابزار های خریداری شده از سایت های مختلف
  • بسته بندی انواع کالاهایی که شما از برند های معتبر تهیه می کنید
  • بسته بندی برای کالا ها و ابزار و وسایلی که آن ها را پست خواهید نمود
  • بسته بندی برای تبلیغ و بازاریابی

با توجه به این زمان ها و با این موارد استفاده اگر مدیر یک هلدینگ یا یک شرکت بزرگ هستید میتوانید از این نوع بسته بندی ها در جهت توسعه و پیشرفت کاری خود بهره ببرید و اگر قصد دارید به عزیزانتان هدیه ای زیبا دهید میتوانید آن هدیه را در جعبه های شیک و زیبا بسته بندی نموده و به آن ها تقدیم کنید، در این حالت هم زیبایی هدیه را دو چندان نموده اید و هم احتمال حدس زدن محصول خریداری شده و قرار داده شده در جعبه کم خواهد شد در نتیجه فرد مد نظر سورپرایز خواهد شد.

بعد از آن که درک نمودید برای بهتر بودن وجه هدیه و ارسال آسان تر کالاهای فروش رفته خود میتوانید از انواع بسته بندی لوازم و کالا استفاده نمایید، به پله بعدی یعنی انتخاب نوع و مدل مد نظر شما خواهیم پرداخت. در این قسمت می توانیم از انواع این محصول ها به موارد زیر اشاره نماییم:

جعبه جاسوییچی
جعبه جاسوییچی
  • جعبه های ساده کارتونی: این نوع از محصول معمولا برای فروش محصولات ساده تر و ارزان تر استفاده میشوند. این نوع از محصولات به عنوان ابتدایی ترین نوع بسته بندی عرضه میشد و برای محصولات کریستال و … استفاده میگردد، اما چون قدرت محافظ بالایی نداشت از نایلون های حبابی استفاده میشد.
  • جعبه های ساده ضربه گیر دار: رفته رفته با پیشرفت علم ساخت و ساز جعبه فانتزی در ایران این بسته بندی رونق پیدا کرد و گروه اول جای خود را به این گروه داد. این جعبه ها در داخل خود جایگاه مخصوص برای محصول اصلی را دارا هستند به همین دلیل حالت ضربه گیری خواهند داشت.
  • جعبه کادو ساده: قطعا این محصول را تا به حال برای دوستان خود یا حتی خود تهیه نموده اید. از این محصول به عنوان انواع بسته بندی لوازم و کالا هایی یاد خواهند کرد که در آن ها هدیه قرار میگیرد و به همین جهت دارای طرح ها و رنگ های زیبایی نیز هستند.
  • جعبه کشویی: این نوع از جعبه ها به عنوان بسته بندی لاکچری دارای دو جزء هستند. جزء اول رویه اصلی جعبه را تشکیل خواهد داد و قسمت دوم به حالت کشو در داخل این جعبه تعبیه می گردد. گاهی روی این جعبه ها نیز مکانی برای قرار دادن گل طراحی میشود و هم باکس گل خواهد بود و هم جعبه کشویی که کادو در زیر گل قرار میگیرد.
  • جعبه یقه دار: روز پدر، روز مرد، سالگرد ازدواج و حتی روز تولد آقایان می تواند مناسبت بسیار خوبی برای خریداری این نوع جعبه ها باشد. با این جعبه ها شما مشخص خواهید کرد کادو برای یک مرد طراحی و خریداری شده است. بر روی این محصولات به عنوان بسته بندی طرح کت و شلوار و یقه مردانه همراه پاپیون یا کراوات درج خواهد شد. بسته به سلیقه این محصول ممکن است برجسته یا مسطح باشد.
خرید و قیمت بهترین بسته بندی لوازم و کالا در فروشگاه پارس پکینگ
خرید و قیمت بهترین بسته بندی لوازم و کالا

جعبه مگنتی: از دیگر انواع بسته بندی لوازم و کالا میتوانیم به این مورد اشاره کنیم در زمان بسته شدن درب این جعبه ها مگنتی را که داخل جعبه استفاده شده است را می توانیم احساس کنیم. این نوع محصول به عنوان یکی از محبوب ترین و جدید ترین انواع بسته بندی های مناسب برای هدیه شناخته میشود و در انواع فروشگاه های معتبر به فروش میرسد. همچنین چاپ ها و طرح های زیبایی برای طراحی این محصولات در نظر گرفته شده است که شما به عنوان خریدار میتوانید از آن ها با توجه به سلیقه شخصی خریداری نمایید.

  خرید و سایز جعبه کفش(جعبه مقوایی آماده)

نه تنها این موارد بلکه بسیاری از موارد دیگر را میتوانید با توجه به سلیقه و نیاز خود خریداری نمایید و مورد استفاده قرار دهید. بسیاری از افراد برای نظم دهی وسایل نیز از این محصولات استفاده میکنند.

ویژگی بسته بندی کالای خوب چیست؟

  • دارای ضربه گیر باشد تا آسیبی به محصول وارد نشود.
  • اگر برای هدیه مورد استفاده قرار میگیرد حدالامکان شیشه ای نباشد.
  • به اندازه محصولی که قرار است در آن قرار بگیرد باشد.
  • طراحی جذاب و زیبایی را داشته باشد.
  • قابلیت حمل آسان را داشته باشد.

در حین خرید انواع بسته بندی لوازم و کالا میتوانید به این موارد به عنوان ویژگی توجه نمایید تا بعد از خرید خود از آن لذت ببرید و راضی باشید.

در زمان خرید بسته بندی لوازم و کالا به چه مواردی باید توجه نمود؟

بعد از آن که مورد مد نظر خود را به عنوان بسته بندی انتخاب نمودید جهت خرید آن بهتر است به موارد بسیار زیادی توجه کنید تا بعد از خرید خود پشیمان نگردید و رضایت خاطر داشته باشید. از این موارد بیشمار تنها به تعداد زیر که بسیار از باقی مهم تر هستند اشاره میکنیم:

  • طراحی جعبه مطابق سلیقه شما باشد.
  • طراحی های نو و خلاقانه برای تهیه این محصولات استفاده شده باشد.
  • جعبه زدگی یا پارگی نداشته باشد.
  • در زمان ساخت محصول دقت بالایی استفاده شده باشد و اندازه ها و ابعاد کاملا دقیق باشند.
  • جنس مقوای استفاده شده مرغوب باشد و بعد از مرور زمان کمی از بین نرود.
  • ابزار هایی مانند مگنت و … در جایگاه درست و منطقی خود قرار داشته باشند.
  • کارایی و قابل استفاده بودن این محصول نیز مهم است.
  ایده ی هارد باکس برای جعبه جواهرات

با توجه به موارد فوق میتوانید بهترین خرید ممکن را از انواع بسته بندی لوازم و کالا داشته باشید و از این محصولات به نحو احسنت استفاده نمایید.

طرح ها و مدل های امروزی انواع بسته بندی لوازم و کالا

با گذشت زمان و طی کردن آن همه وسایل موجود در اطرافمان طرح های جدید را خواهند داشت و حتی خلاقیت های بیشماری در طراحی آن ها استفاده خواهد شد. جعبه ها و انواع بسته بندی از این قاعده مستثنی نبوده و توانسته است با گذشت زمان روند تکاملی خود را طی نماید. یکی از ویژگی هایی که در زمینه انواع بسته بندی لوازم و کالا در زمینه تکامل مطرح است، تعویض طراحیها و دیزاین روی جعبه است. این طرح ها و نوع ها آن قدر افزایش یافته است که سلیقه هر فردی را با توجه به تنوع خود جلب خواهد کرد و هر فرد میتواند از این محصول خریداری نموده و استفاده نماید.

بهترین بسته بندی لوازم در فروشگاه پارس پکینگ
بهترین بسته بندی لوازم

خرید انواع بسته بندی لوازم و کالا

شما بعد از آنکه نیاز خود به این محصول را درک کردید می توانید در پی خرید این محصول باشید. برای خرید انواع بسته بندی لوازم و کالا مانند جعبه مگنتی، جعبه یقه دار و یا حتی جعبه کشویی میتوانید از طریق سایت های فروشگاهی اینترنتی معتبر اقدام نمایید و محصول مد نظر و با کیفیت خود را خریداری کنید.

برای مطالعه مقاله تولید و سفارش جعبه سخت یا هارد باکس کلیک کنید.

2 دیدگاه برای “انواع بسته بندی لوازم و کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.